Loes en Erik in Zuidoost-Azië

Bangkok

Ola!

Hier even een kort berichtje vanuit Bangkok! De vlucht ging prima! Eenmaal buiten het vliegveld maakte Erik meteen een Westerse blunder door op de chauffeursstoel te willen plaatsnemen.. wist die chauffeur ook weer meteen waar we vandaar kwamen! Na veel bloed, zweet en tranen waren we rond 11 uur in ons hotel, om ons daar even op te frissen en toen de stad in! Voor 10 baht (20 cent) zijn we met een Tuk Tuk naar een aantal tempels geweest en hebben we bij het reisbureau de komende weken gepland (oa Chiang Mai en de fullmoon party op Koh Pan Gan). Tegen de avond hebben we ons eerste rijstmaal naar binnen gewerkt waarna we wat over de Khao San Road hebben geslenterd en kraampjes hebben bekeken.. Zusjes: ze hebben hier heeeel veel leuke truitjes voor jullie! Veel met open rug en lekker fleurige, helaas voor jullie zit mijn backpack al tot de nok toe vol!! 's Avonds hebben we een klein powernapje gedaan waarna we zijn begonnen met een cocktailemmer om op ons grote avontuur te proosten! Na veel biertjes is Loes nog door een krukje gezakt, heeft ze de Tuk Tuk chauffeurs lastig gevallen (steeds vol gas geven...)en heeft Erik heel veel moeite moeten doen om in zijn bedje te kunnen komen omdat de deur al op slot was en Loes al sliep....

Vandaag hebben we heerlijk uitgeslapen en zijn daarna naar nog wat tempels geweest en geeindigd bij het Muy Thaiboxen! Wel leuk om een keer van dichtbij te zien.

Met het lichaam gaat alles nog goed! Gelukkig nog geen last gehad van het lokale eten :)

Morgenvroeg vertrekken we naar Chiang Mai om daar een jungletrekking te doen inclusief raften en olifantje rijden!

Laterz!

Kus, Erik & Loes

John

hahaha! Maar als Loes al lag te slapen, wat heb jij dan nog gedaan Erik? Toch niet achter de ladyboys aangezeten :)

Veel plezier in Chang Mai!

Mam

Hoi Loes en Erik,
Loes, je weet, ik ben niet zo'n yuppie, maar erg mooi om te zien, je verhaal te lezen, en de avonturen die jullie nu al meegemaakt hebben, leuk!
Veel plezier en avontuur samen!
xx Mam

Wiebke

Hey lieverds! Goed te lezen dat jullie veilig zijn aangekomen. En nu al heel veel meegemaakt, dat belooft wat :-D!! Have fun! xx

Kol

Hé lieverds,

Klinkt inderdaad nu al gaaf! Wow man, en ik zit op maandagochtend weer achter mijn computertje op het werk... Twee werelden... Heb al net zoveel Thais gegeten als jullie, vrijdag met de megjes bij Try Thai in Venlo en gister heb ik thuis zelf een Thaise curry gemaakt. Dus ik leef met jullie mee.... Geniet van de jungle!!

xx Kol

Pien

HAaaai!
jaloeersss jalooeerrss... maar loesel en erik, het ziet er steeds meer naar uit dat ik achter jullie aankom hoor! hoewanneerwatwaar geeeen idee!!... die truitjes haal ik zelf dan wel, en zorg dat ik ook nog plek heb voor een truitje voor andere zusje.. hihi! nee GENIET ervan! dikke knuffel vanuit Amsterdam!

Marij

Goed om te horen dat de reis perfect is verlopen.
En het klinkt erg gaaf wat jullie gaan doen! Das nog eens wat anders dan hier op het lab werken :(
De enige jungle die ik gisteren zag was het schuitwater... helaas geen olifanten daar.

Have fun,

xx Mary

Silke

Heej Loes,

klinkt al erg gezellig daar! Nou maar hopen dat het eten julie inderdaad goed blijft bevallen. Goeie tip: Gewoon het Thaise eten met zoveel mogelijk sterke drank weg blijven spoelen, dat schijnt eventuele bacterien in het eten te doden, haha.

Veel plezier nog en houd ons op de hoogte!

SIets

Hey Erik en Loes,

IK WIL TERUG NAAR BKK!! Ben benieuwd of die Wim er nog zat bij jullie hostel maar denk het haast niet... En Erik, jij maakte PRECIES dezelfde fout als ik 3 jaar geleden: aan de verkeerde kant vd taxi instappen. Zie dat jullie genieten en mochten jullie een lekkere wijn uit willen proberen: SPY WINE COOLER, kun je gewoon bij de 7/11 halen....

ENJOY Chiang Mai (en de rest natuurlijk) en kijk nu al uit naar de volgende storyline over wat er nu weer gemold is!

Liefs Siets

owja, beetje jammer maar denk niet dat we elkaar ergens gaan treffen tenzij jullie tot zeker april/mei in ZO-Azie blijven hangen (lees: Thailand, Laos of Cambodja) toedelooee xx

Piet en Els Nellen

hEEE lOES EN ERIK,

Altijd fijn om te horen dat de reis goed is verlopen.
En nu maar genieten van het land met de mooie glimlach en genieten van elkaar.
Gaan jullie ook met de trein naar Chang Mai??
Wij hadden dat gedaan voor 16,00 euries.
Kun je hier nog niet voor naar A'dam, hih

Piet en Els Nellen

Die Jungletocht hebben wij ook gedaan.
We hadden een leuke reisgids en ook een leuke groep
2 jonge meiden uit Amsterdam ( onze tolks) en
5 japanners die redelijk engels spraken.
Mocht het zover zijn dat je op de oplifant zit, houd je goed vast want anders kiep je erzo vanaf.
Wel een hele ervaring op zo'n groot beest.
Smeer je goed in voor de muggen want je slaapt waarschijnlijk buiten in de rimboe onder een muskietennet!!!!! NIET TE NAUW KIJKEN.........
sávonds is ook leuk want dan loopt t hele dorp leeg en komen voor jullie zingen en jullie zingen uiteraard terug
( op z'n nederland.... denk aan... alle eendjes zwemmen in het water, etc. verstaan ze toch niet, haha.
Nou, heeeeel veel plezier morgen en we houden jullie reisverhaal in de gaten.

xxxxx Piet en Els

Esther

Heey Loes en Erik!

Begint bij mij ook alweer te kriebelen om op reis te gaan... Maar ik moet weer ff wachten. Super gaaf wat jullie nog allemaal op de planning hebben staan. En we zien vanzelf wel of jullie nog een keer terugkomen :) (Jaa, wel toch?!)
Geniet ervan!

Groetjes
Esther

Marleen

He Loes en Erik,

Ik zit hier op zaterdag ochtend lekker in mijn pyamatje te genieten van jullie verhalen. Moet er wel mee lachen hoor. En wat een regen... Ach ja, ook een keer leuk om mee te maken.
Maar zo te zien houden jullie het nog wel even vol daar. Het lukt jullie volgens mij wel al goed om iedereen jaloers te maken!

Nou goede reis nog en ik blijf jullie volgen.
Zo meteen weer "lekker" verbouwen. Ja, ja, verschil moet er zijn...

Lieverds, veel plezier en een dikke kus vanuit het zonnige Horst.

xx Marleen

sebastiaan

eeey eric . en marloes ..wat een wandeling he door die chiang mai-se bergen wat een zweetdruppels heeft het gekost he om de top te bereiken ...maar wij dutchys geven niet op ...haha....wie weet komen we elkaar nog ens tegen op de kruisende wegen ....want zo groot is de wereld ook weer niet........aaaah ik mis de waterval nu al....het is wel fijn dat we hier in de bewoonde wereld weer electriciteit heb haha

groet en kussss sebastiaan

Werken kan altijd nog!

Groetjes, Kirsten

Peter

Hey Loes & Erik!

Ziet er allemaal niet verkeerd uit moet ik zeggen (leuke foto`s), alleen heb ik toch liever m`n eigen bedje om in te slapen! Dan valt het in Horst toch wel weer een beetje tegen wat er te bezichtigen is...

Veel plezier nog en succes met de ratten!!

Groeten xx,
Peter