Loes en Erik in Zuidoost-Azië

Welkom op ons Reislog!

Hallo en welkom op ons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdensonze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarwe onsbevinden en waarwe zijngeweest! Meer informatie over onszelf en de reis diewe gaanmaken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onzemailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zienje graag terug oponze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je metons meereist!

Groetjes,

Loes en Erik

Reacties

Reacties

Luc Cuijpers

Hey,
Allebij een leuke (vakantie) toegewenst en veel plezier daar;)

Gr Luc..

Niek en Silke

Heel veel plezier en zijn nu al benieuwd naar de ongetwijfeld spannende verhalen!

Mirjam Klönder

Super veel plezier en avontuur! Geniet ervan en houdt ons op de hoogte!

Kristian

Succes en maak er een mooie reis van!!!

henk en joke van den bercken

Hallo Erik en Loes via Mirjam hebben wij deze site. Wij wensen jullie een heel fijne reis en willen graag op de hoogte blijven van jullie avontuur

Yvon

Hej Erik en Loes,

Heel veel plezier toegewenst op jullie reis! Ben benieuwed naar de verhalen

Lei( ex-collega HC Venlo)

Hoi Erik en Loes,

ook ik heb me ingeschreven, zodat ik jullie een beetje kan volgen. Veel plezier!!!

Siets

Hey Erik en Loes,

Heel veel plezier met jullie afscheidsfeestje vanaaf.... Ennuh, succes met het afscheid nemen en de vlucht naar het TE vette Bangkok!! Geniet van de reis en de GEWELDIGE ervaringen....

xx Siets

Myrthe

Heej Erik&Loes,
Ik wens jullie veel plezier en een fijne reis!
x Myrthe

Nicole (Ti)

hey Loes en Erik,

Volgens mij ben ik een beetje laat en zitten jullie al lang en breed in het vliegtuig, maar toch. Ik hoop dat jullie nog een leuk (2e) afscheidsfeestje hebben gehad gisteren (wat ik helaas heb moeten missen) en wens jullie en hele goede reis! Veel plezier!!

groetjes nicole

Tante Marion

Hallo Loes en Erik,

Een hele fijne, spannende tijd toegewenst, doe geen gekke dingen en let goed op elkaar.
Een half jaar is lang en kan ook kort zijn, ik doe dit niet na, heb ik geen lef voor. Knap hoor!
Leuke site, ik volg jullie graag.
Succes!
Groetjes tante Marion.

jans

Heej poeperds,

Hopelijk is het een heerlijke heenreis met niet te veel hoger-lager in de vleeger. Hier zit het eerste avondje met z'n allen thuis, ja thuis, er op. Kans is groot dat je ons over een half jaar af mag komen stoffen Pluuske.
Ben benieuwd naar de eerste verhalen. Veel plezier en onthoud waar je slaapt ;)

Dikke kus

An

Leuk, die eerste foto's en het feit dat Loes door een krukje is gezakt!
En natuurlijk dat de eerste zatte avond er na twee avonden al op zit.
Veel plezier, xx

Jan Huys

Hallo Loes en Erik,
Ja dat met die tuk tuk ken ik wel. Als er zoveel rijden als in India heb je ongetwijfeld zwarte neusgaten gehad sávonds. wens jullie nog veel plezier en tot horens.
Jan en Hilda

Jan Huys

Hallo samen,
Ja dat van die tuktuk ken ik. Als er net zoveel rijden dan in India. zul wel zwarte neusgaten hebben gehad na een uurtje.
Nog steeds geweldig wat jullie doen. Blijf je (ver)volgen.
Veel plezier nog.

Angelique en Jan-Willem

Heey Erik en Loes,

wij wensen jullie een te gekke en spannende reis, en we volgen jullie via de sit.

groetjes vanuit Blitterwijck.

Wendy en Mike

Ha genieters...En hoe gaat het daar bij jullie? Ik denk wel dat jullie de kermis missen maar ik mis nou thailand ook wel als ik die verhalen van jullie lees. Ik hoop dat jullie nog een hele fijne tijd krijgen en er lekker van genieten. Ik hou jullie site wel in de gaten.
Vele groetjes vanuut Tiender.............

Sabina

He T-shirt!! Ziet er al gezellig uit die foto's! Ben ik even heel jaloers!! Is wel iets anders dan op wintersport met de pkb he.. al waren die vakanties ook super :D
Have fun. Dikke kus sab

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!